mms logo

برنامه‌ی ایده‌پردازان | مصاحبه با تپسل

شرکت پگاه داده‌کاوان شریف در سال ۹۴، محصول جدیدی با عنوان تپسل و با هدف ارائه‌ی سرویس تبلیغات ویدئویی درون‌برنامه‌ای به بازار داد. این شرکت پس از مدتی با گسترش فعالیت خود در تبلیغات دیجیتال باعث شد بسیاری از برندها و کسب‌وکارهای ایرانی با آن‌ها همکاری کنند. در این برنامه با سه محصول تپسل، مدیا اَد و تگرو و چالش‌ها و مزایا و معایب تبلیغات در فضای دیجیتال بیشتر آشنا می‌شویم.

قسمت اول مصاحبه با تپسل

قسمت دوم مصاحبه با تپسل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. کارشناسان استودیو ایده‌پردازان، کمتر از ۲۴ساعت با شما تماس خواهند گرفت.